My life in 20 questions

Heey, ik heb weer eens een tag voor jullie. Ik vind tags zelf heel leuk om te doen, dus ben ik internet even afgespeurd voor een leuke tag. Ik kwam de ‘my life ibn 20 questions’ tag tegen, en deze leek me wel heel erg leuk om te doen. Let’s get start it.

1. Favoriete kleur?
Heel licht mintgroen, of een hele lichte kleur roze. Ik ben de laatste tijd wel van de lichte kleuren. Ik vind het super mooi.

2. Favoriet getal?
Ik heb geen favoriete getal. Ik heb gewoon niks met geluksgetallen favoriete getallen.

3. Droombaan?
Ik wil super graag interieurstyliste worden. Het stylen van het interieur is gewoon zo leuk om te doen.

4. Waar zie jij jezelf wonen in je eentje/op jezelf?
Ik zie mij zelf wel in Amsterdam wonen. Ik woon in een klein dorpje op het platteland. Heel wat anders maar Amsterdam lijkt me super leuk.

5. Favoriete manier om te reizen?
Met de trein. Een trein gaat lekker snel, geen last va files. Één nadeel is soms wel dat je moet overstappen, maar als het qua tijd een goede aansluiting heeft vind ik dat absoluut niet erg. Gewoon lekker in de trein naar buiten kijken, op de laptop werken of muziek luisteren.

6. Wat doe je graag in je vrije tijd?
Bloggen, maar natuurlijk net als iedere meid/vrouw ook winkelen. Het zijn gewoon twee super leuke dingen.

7. Favoriete kledingwinkel?
H&M, daar hebben ze gewoon altijd super leuke kleding, en ook niet eens zo heel duur.

8. Van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?
Ik heb niet echt iets met bands. Meer met zangers en zangeressen. Dus ja…

9. Favoriete thee?
Groene thee met mandarijn van Lipton

10. Verzamel je iets?
Make-up en sieraden

11. Ik kan niet slapen zonder…
een kussen, als ik geen kussen heb kan ik helemaal niet slapen. Want dan lig je zo recht.

12. Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen
Een reis boeken naar Londen ofzo.

13. Favoriete make-up merk?
Essence, Cattrice en HEMA ik ga altijd voor de budgetmerken.

14. Favoriete lekkernij?
Een milka chocoladereep, dat vind ik echt zo lekker!

15. Favoriete seizoen?
De lente, al die bloeiende bloemmetjes en bomen. Ziet er altijd zo mooi uit. En natuurlijk hoort er lekker weer bij.

16. Slaap je met je deur open of dicht?
Altijd dicht. Anders komt er licht van de overloop mijn kamer binnen, en daar kan ik niet tegen. Licht als ik wil slapen.

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik het leuk vind om over make-up, lifestyl en fashion te praten. Alles met jullie delen. Reviews waar jullie wat aan hebben. Ik zoek zelf altijd dingen, en als ik ze zoek zijn er ook andere mensen die het zoeken.

18. Heb je een abonnement op (een) tijdschrift(en)?
Daar kan ik heel kort over zijn… NEE

19. Wat deed je afgelopen nacht om 00.00 uur?
Zoals meestal slaap ik om 00.00

20. Favoriete parfum?
Ik vind heel veel parfums lekker ruiken. Ik heb niet echt een favoriete.

Dit was alweer de tag. Wil je hem overnemen? doe dat dan gerust. Laat het me weten als je de tag overneemt, en ik ga die van jou ook lezen. Weet jij nog een leuke tag? Zeg het dan.

Groetjes Annelot

Plaats een reactie