Trends #7 interieur, tijdschriften

716714109454532b7367e41b78656530

Heey, dit is alweer de 7de trend. Wat gaat dat alweer snel. Ik denk dat er ongeveer 15 komen. Als jullie iets anders weten wat ook weer in zo’n soort reeks kan, zeg het dan, want met iedere reactie doe ik iets. Laten we snel beginnen.

Wat ik al een hele poos zie als ik bij mensen ben, is dat heel veel mensen tijdschriften op een tafel of kast hebben liggen ter decoratie. Ik vind het er super gaaf uitzien. Jullie zien in dit artikel wel een paar plaatjes er van.

PicMonkey-Collage-31

Heb je toevallig een abbonement? na 1 keer lezen heb je het wel gehad met een tijdschrift, en gooi je het meestal weg met oud papier. Niet doen! gebruik het ter decoratie. Leg er een paar op elkaar of naast elkaar. En dit ziet er echt heel leuk uit. Zo hergebruik je gewoon je tijdschriften. Je kan het ook met mooie boeken doen. Ik vind wel wanneer je het doet, dat je dan wel mooie tijdschriften moet hebben.

Groetjes Annelot

Plaats een reactie